alina

Când vine vorba despre blog-uri de beauty, style şi lifestyle e imposibil să nu ne zboare gândul la cea care ne spune cu tărie şi încredere “Be the kind of person you would like to meet!“, şi anume, Alina Ceuşan.

Îi urmăresc cu drag activitatea online şi nu pot decât să mă bucur pentru imaginea impecabilă şi reuşitele ei dobândite într-un timp destul de scurt, aş zice.

Acum 2-3 săptămâni am reuşit (după cum probabil aţi observat din fotografiile postate pe Facebook şi Instagram), însfârşit, să o cunosc personal, la V for Vintage. Şi da, e o super fată, cu alte cuvinte she really is the kind of person you would like to meet!

De comun acord, m-am gândit la 4 întrebări la care mi-a răspuns, şi evident am vrut să le împărtăşesc cu voiEnjoy!

alina 2

1. Ce/cine te-a motivat/te motiveaza cel mai mult să mergi mai departe, excelând chiar, în a face tot ceea ce faci?

Cititorii mei, Raul, familia, Lucian Broscatean… ar fi multe persoane.

2. Descrie în 3 cuvinte ce înseamnă styling-ul/style-ul pentru tine:

(STIL=) atitudine, vizual şi viziune.

3. Dacă situaţia ar fi de aşa natură, şi ar trebui să porţi o culoare sau non-culoare pentru tot restul vieţii, care ar fi aceea?

Alb.

4. Care este cel mai bun sfat pe care l-ai primit vreodată?

Ce-i al tau e pus de-o parte. (mama)

Pentru a urmări activitatea online a Alinei, click pe blog-ul ei (AlinaCeusan.net) sau/şi pe contul ei de Instagram (@AlinaCeusan).

P.S. – Mă gândeam să mai fac asta şi cu alte persoane, aştept propunerile voastre.

semn

Tagged , , , , , ,

One thought on “

  1. […] – In prima serie, persoana intrebata a fost Alina Ceusan, click aici pentru a vedea […]

    Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.