My Android APPs

Pentru că e Vară, vacanţă, mai pierdem timpul, pentru că e prea cald pentru a putea face altceva, m-am gândit să vorbim astăzi despre aplicaţiile pentru smartphone-uri (am spus Android pentru că asta am eu).

Fără să insist asupra celor foarte cunoscute, ca de exemplu: Facebook, Facebook Messenger, Dubmash, WhatsApp, Tumblr, Pinterest sau Instagram (apropo de Instagram, mă găsiţi aici @andrei.moldovan), etc. Am ales să vă prezint altele cu care îmi omor timpul liber şi minutele înainte de a mă pune la somn.

Am să încep cu 2 aplicaţii care mă ajută destul de mult în urmarirea feedback-urilor si răspunderea promptă la mesaje, comment-uri si intrebari, mai exact aici este de vorba de LOOKBOOK şi Chictopia, aplicaţiile funcţionează rapid şi sunt uşor de folosit.

LOOKBOOK - CHICTOPIA APP

Continui cu alte 2 aplicaţii care mă amuză dar mă şi ţin la curent cu ce se întâmplă atât în viaţa prietenilor, cunoscuţilor şi celor pe care ii urmaresc, dar şi cu subiectele principale în lume, de actualitate, discutate, comentate, pozate şi filmate în timp real… Aici este vorba despre Twitter şi SnapChat, evident!

TWITTER - SNAPCHAT APP

Închei această postare cu 2 din aplicaţiile cu care îmi închei şi ziua, şi anume Kiwi, o aplicaţie destul de amuzantă, un fel de Ask.fm, însă mi se pare ceva mai civilizat; Şi Sleep Better, o aplicaţie care în timp ce dormi îţi analizează somnul, iar cand te trezeşti iţi spune cat de mult te-ai odihnit, e super tare!

KIWI SLEEP BETTER

Vreau să ştiu care sunt aplicaţiile voastre preferate, aştept şi alte propuneri!

P.S. – Follow me on BLOGLOVIN’!

semn

Tagged , , , , , , , , , , ,

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.